גלריה: סיום ספר חפץ חיים בעיון ומסכת כתובות בכולל 'היכל פנחס'

    אבי רבינא No Comments on גלריה: סיום ספר חפץ חיים בעיון ומסכת כתובות בכולל 'היכל פנחס'
    20:23
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on שרים וח"כים תוקפים את המינויים בצה"ל: "אין מנדט"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהיכל הכולל 'היכל פנחס' חגגו אמש סיום לימוד ספר חפץ חיים בעיון אשר נלמד בעיון במשך 3 שנים על ידי אברכי הכולל בני תורה ובחורי ישיבה מישיבות בית מתתיהו ופוניבז' שראו בלימוד המיוחד הזה את החשיבות הרבה בלימוד 'חפץ חיים' בעיון. סדר הלימוד החל לפני 3 שנים לע"נ הטהורה של הגה"צ רבי עובדיה יונה זיע"א דיין בביד"צ העדה החרדית הספרדית ירושלים בעמח"ס דבר עובדיה שאילת עובדיה ועוד.

    בסיום חגגו גם סיום מסכת כתובות אשר נלמדה על ידי חברי הכולל לע"נ הטהורה של הגה"צ רבי עובדיה יונה זיע"א. בנו ראש הכולל הרה"ג רבי משה יונה שליט"א דיבר בשבחו של הנפטר ומעלתו אשר היה שקוע אך ורק בד' אמות של הלכה ושקיבל כל אדם בסבר פנים יפות, ועמד על גודל החשיבות שכשלומדים הלכות של החפץ חיים שפתיו דובבות וממש נחשב שהבנו את החפץ חיים לבני ברק.

    כמו כן עמד על גודל הענין והאיסור של לשון הרע וכמה פרטים קטנים ביותר יש בהלכות אלו, בפרט בדור של היום שכל נייעס מופץ במהירות שצריך להיזהר יותר.

    בסעודת הסיום השתתפו ראשי הכולל הרה"ג רבי משה יונה שליט"א הרה"ג רבי מאיר דניאל שליט"א כמו כן השתתפו ונשאו דברים הגה"צ רבי שמעון גלאי שליט"א וראש מוסדות 'עטרת שלמה' הרה"ג שלום בער סורוצקין שליט"א.

    הגה"צ רבי שמעון גלאי שליט"א דיבר על כך שבאים אליו יום יום אנשים ומחפשים סגולות. "הסגולה הטובה ביותר היא לשמור על הפה. לזכות לסיים את הספר 'חפץ חיים' זה זכות עצומה ובמקום תורה הזה 'היכל פנחס' יש זכות מיוחדת בזכות הנפטר הגדול ששמר שהסיטרא אחרא לא הצליח לבטל אותם מלימוד כל יום".

    הרה"ג הרב שלום בער סורוצקין דיבר על כך שבשביל להצליח קביעות של שלש שנים יום יום בספר 'חפץ חיים' בעיון זה רק בזכות כוח של רבים, ועמד על הפריחה של הכולל שמאז שקם שמו הולך לפניו.

    צילומים: דוד זר



    0 תגובות